Menü

Nincs termék a kosárban

HU | EN

Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a Laposa Birtok Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató weblapján (https://www.laposa.hu) történő jogviszonyokra terjed ki.

A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

1. Szolgáltató adatai és elérhetőségei:

Név: Laposa Birtok Kft.

Cégjegyzékszám: 19-09-514298

Székhely: 8261 Badacsonytomaj, Park utca 26.

Adószám: 11528988-2-19

E-mail: iroda@bazaltbor.hu

Telefon: + 36 70 931 09 86

2. Jogi Nyilatkozat

A jelen weboldalon regisztráló és/vagy megrendelést leadó személy (a továbbiakban: Vásárló) a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF rendelkezéseit, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezeléshez hozzájárul.

Vásárló tudomásul veszi, hogy megrendelése(i) jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja, és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik.

A Vásárló és a Szolgáltató közötti jogviszonyra a hatályos magyar jogszabályok irányadók.

Az Általános Szerződési Feltételek megváltoztatására Szolgáltató egyoldalúan jogosult, a módosított tartalmú ÁSZF a weboldalon történő közzététellel lép hatályba.

3. A szerződés nyelve, formája

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.

4. Adatvédelem

Vásárló a megrendelés leadásával hozzájárul személyes adatainak az adatkezelési szabályzatban foglaltak szerinti kezeléséhez, továbbításához. A Szolgáltató a webáruház használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, azokat – az Adatkezelési szabályzatban, illetőleg jogszabályokban meghatározott eseteken túl – harmadik személy részére nem továbbítja. A Szolgáltató Adatkezelési tájékoztatója a weboldalon érhető el.

5. Megvásárolható termékek köre

5.1 A megjelenített termékek online, a webáruházon rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A Laposa Birtok Kft. az árváltoztatás jogát fenntartja.

5.2 A webáruház a Laposa Birtok Kft. virtuális katalógusa, amely nem az aktuális készletlistát tükrözi. A webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A Laposa Birtok Kft. mindent megtesz a termékek alapvető tulajdonságainak minél hitelesebb feltüntetése érdekében, azonban egyes termékek esetében előfordulhat, hogy a megadott kép és a termék leírása között eltérés mutatkozik. Az oldal feltöltésekor keletkezett esetleges hibákért a Szolgáltató felelősséget nem vállal, amennyiben a Vásárló ilyen jellegű problémát észlel, kérjük jelezze a Szolgáltató felé.

5.3 Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a rendelést téves áron visszaigazolni és a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek minősül – a hazai bírói joggyakorlatnak megfelelően – az adott termék vagy szolgáltatás piaci értékétől akár pozitív-, akár negatív irányban minimum 50 %-ban történő eltérés. Tájékoztatjuk azonban a fogyasztókat, hogy a feltűnő értékaránytalanság fogalmát [a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 6:98. §] a törvény nem határozza meg.

6. Regisztráció és vásárlás

6.1 A Felhasználónak bármely vásárlás alkalmával lehetősége van regisztrálni a weboldalra. A regisztráció során meg kell adnia a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció során jelezheti hírlevél igényét is. A hírlevél igénylés a bármikor törölhető. A vásárló köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vásárló egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vásárló adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció a Felhasználó oldalán kötelezettségekkel nem jár.

6.2 A Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben a Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért kártérítési- vagy egyéb felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik (ha van regisztráció az oldalon).

7. A rendelés menete

7.1 A Felhasználó regisztráció nélkül és regisztrációval is rendelhet a webáruházból.

A regisztráció ingyenesen, online módon, adatlap kitöltése és elküldése útján történik. A hibásan kitöltött adatlapokból eredő téves teljesítésekért nem vállalunk felelősséget. A webáruházban történő vásárlással szerződés jön létre.

A Felhasználónak lehetősége van választani, illetve rendelni a webáruház termékei közül. A Felhasználó a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheti.

7.2 A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt megtekintheti és módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani a neki legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, akkor a „Rendelés létrehozás és fizetés” gomb megnyomásával véglegesítheti megrendelését.

7.3 A Felhasználónak lehetősége van regisztráció nélküli vásárlásra, ezért három lehetőség közül választhat:

Már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni;

Új vásárlóként akar regisztrálni;

Regisztráció nélkül kíván vásárolni.

Ha a Felhasználó korábban már vásárolt a webáruházban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

7.4 Ezt követően a Felhasználó kiválasztja a neki megfelelő szállítási módot.

· Házhozszállítás

· Személyes átvétel Badacsonyban (előre egyeztetett időpontban)

· MPL csomagpont/postapont/postán maradó

7.5 Ezt követően a Felhasználónak fizetési módot kell választania:

· Utánvét

· SimplePay fizetés (OTP)

· Készpénz

7.6 Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. A Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

7.7 Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot és igyekszünk javítani a hibát.

7.8 Amennyiben a visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

8. Fizetési módok

8.1. Utánvéttel: A terméket a SPRINTER Futárszolgálat Kft. szállítja ki a Felhasználó által megadott címre, ahol a küldemény árát a futárnak kell készpénzben kifizetni.

8.2. Készpénzes vagy bankkártyás fizetés átvételkor: a Szolgáltató üzletében történő személyes átvétel esetén a Felhasználó a csomag ellenértékét készpénzben tudja kifizetni. Amennyiben bankkártyával szeretné kifizetni az kérjük előre jelezni.

8.3. Posta MPL szállítás esetén, készpénzes utánvét fizetésre 500,- Ft-ot számolunk fel.

9. Szállítási módok

9.1 Házhoz szállítás a SPRINTER Futárszolgálat Kft. futárszolgálatával történik.

9.1.1 A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy hétvégén és munkaszüneti napokon nincs szállítás.

9.1.2 A rendelt árut a megrendelés leadásától számított legkésőbb 5 munkanapon belül szállítjuk ki.

9.1.3 Házhoz szállítás díjszabása:

- a házhoz szállítás díja Magyarországon rendelésenként: 1990,- Ft

- a szállítás 20 000,- Ft-nál nagyobb értékű megrendelés esetén az ország egész területén ingyenes

9.2. Házhoz szállítás a Posta MPL futárszolgálatával

9.2.1. Szállítási díjak (áraink az ÁFA-t tartalmazzák):

- A szállítási díjat rendszerünk a termék súlya alapján kalkulálja.

- a szállítás 20 000,- Ft-nál nagyobb értékű megrendelés esetén az ország egész területén ingyenes

- Utánvétes fizetés esetén minden rendelés szállítási költségéhez 500,- Ft-ot számolunk fel.

9.2.2. Házhozszállítási díjak:

0 - 1000 g - 1850,- Ft

1001 - 2000 g - 1890,- Ft

2001 - 3000 g - 1945,- Ft

3001 - 4000 g - 1975,- Ft

4001 - 10000 g - 1990,- Ft

10001 - 15000 g - 2905,- Ft

15001 - 20000 g - 2990,- Ft

20001 - 25000 g - 5475,- Ft

25001 - 30000 g - 5560,- Ft

30001 - 40000 g - 5990,- Ft

Csomagpont/Postapont/ Postán maradó: 990.- Ft

9.2.3. Csomagautomata választása esetén, amennyiben csomagja nem fér be az automatába, úgy a futár a legközelebbi Postára szállítja csomagját, melyről értesítést fog kapni.

9.3. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

Amennyiben Ön korábban már úgy rendelt terméket, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy a Termék nem kereste jelzéssel érkezett vissza az eladóhoz, az Eladó a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti.

Eladó visszatarthatja a Termék átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár és a szállítási díj összegét). Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

10. A megrendelések feldolgozása és teljesítése

A megrendelések feldolgozása hétköznapokon munkaidőben, 8-16 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 3-6 munkanap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük.

11. Adatbeviteli hibák javítása

Megrendelését bármikor megváltoztathatja. Ez esetben hívja + 36 70 931 09 86-os telefonszámot, vagy írjon a rendeles@laposa.hu e-mail címre.

A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a vásárló a megrendelési oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Laposa Birtok Kft. nem tud felelősséget vállalni. A webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

12. Külföldre történő értékesítés

A webshopban kizárólag magyarországi címekre tudunk megrendeléseket felvenni. Külföldre történő rendelés esetén, kérjük vegye fel a kapcsolatot a rendeles@laposa.hu email címmel.

13. Tájékoztató az elállási jogról

13.1 Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!

A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

aa) a terméknek,

ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidAő 14 nap.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

13.2 A Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozat-minta útján.

13.3 Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón haladéktalanul visszaigazolni, amennyiben az internetes honlapján is biztosítja a fogyasztó számára az elállási jog gyakorlását.

13.4 Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.

13.5 A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.

13.6 Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.

13.7 Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.

13.8 Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

13.9 A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni. Ha a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött - szolgáltatás nyújtásra vonatkozó - szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. Kérjük vegye figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni.

13.10 A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

13.11 Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

14. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.

Kellékszavatosság

- Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

- Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

- Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

- Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

- Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.

- Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

- Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Használt termékek esetén alapesetben az általános szabályoktól eltérően alakulnak a szavatossági, jótállási jogok. A használt termékek esetében is beszélhetünk hibás teljesítésről, azonban figyelembe kell venni azokat a körülményeket, amelyek alapján a Vásárló bizonyos hibák előfordulására számíthatott. Az avulás folytán ugyanis egyes hibák jelentkezései egyre gyakoribbakká válnak, amelyek következtében azt, hogy egy használt termék ugyanolyan minőséggel rendelkezhet, mint egy újonnan vásárolt, nem lehet feltételezni. Ennek alapján a Vásárló csak az olyan hiányosságok tekintetében érvényesítheti a szavatossági jogait, amelyek a használtságból eredő hibákon felüliek, és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt termék hibás és erről a Fogyasztónak minősülő Vásárló a vásárláskor tájékoztatást kapott, az ismert hiba vonatkozásában a Szolgáltatónak nincs felelőssége.

Termékszavatosság

- Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

- Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

- Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

- Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

- Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

- A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

- Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles.

Jogszabály írja elő a jótállás biztosítását az olyan tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek) és alkatrészeik esetében, amelyek vásárlási értéke a 10 000 Ft-ot meghaladja.

- Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező jótállás eseteit. Az ezen esetkörbe nem tartozó Termékek esetén az Eladó jótállást nem vállal. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Az egy éven túli esetleges jótállási igényekkel kapcsolatban szíveskedjen a gyártóhoz fordulni!

- Mi a viszonya a jótállásnak más szavatossági jogokkal?

A jótállás a szavatossági jogok (termék és kellékszavatosság) mellett érvényesül, alapvető különbség az általános szavatossági jogok és a jótállás között, hogy a jótállás esetén a fogyasztónak kedvezőbb a bizonyítási teher.

A 151/2003 Korm. Rendelet szerinti kötelező jótállás alá eső rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.

Az eladó vállalása a kötelező jótállás időtartama alatt nem tartalmazhat a fogyasztóra nézve olyan feltételeket, amelyek hátrányosabbak azoknál a jogoknál, amelyeket a kötelező jótállás szabályai biztosítanak. Ezt követően (1 év után) azonban az önkéntes jótállás feltételei szabadon állapíthatóak meg, azonban a jótállás ebben az esetben sem érintheti a fogyasztó jogszabályból eredő -így köztük a kellékszavatosságon alapuló jogainak fennállását.

Három munkanapon belüli csereigény

Webáruházon keresztüli értékesítés esetén is érvényesül a három munkanapon belüli csereigény intézménye. Három munkanapon belüli csereigényt a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alá tartozó tartós fogyasztási cikkek esetében lehet érvényesíteni, amely szerint, ha a 3 munkanapon belül érvényesíti valaki a csereigény intézményét, akkor az eladónak ezt úgy kell értelmeznie, hogy a termék az eladáskor már hibás volt és minden további nélkül a terméket ki kell cserélnie.

- Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?

Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A jelen ÁSZF-ben írt szavatossági és jótállási jogok gyakorlásának határideje attól a naptól indul, amikor a Vásárló a terméket átveszi.

15. Reklamáció

A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Ügyfélszolgálati iroda helye: 8261 Badacsonytomaj, Park utca 26.

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje:

Hétfő-Péntek: 09:00-16:00

Telefon: +36 70 931 09 86

Internet cím: www.laposa.hu

E-mail: iroda@bazaltbor.hu

16. Fogyasztóvédelem

Amennyiben az esetlegesen fennálló jogvita, panasz nem vagy nem a Vásárló igényének megfelelően rendeződött, úgy további panaszával a Vásárló –választása szerint- fordulhat a lakóhelye szerint vagy a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Hatóságához. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetőségei: www.nfh.hu

17. Békéltető Testület

A Vásárló fentiek mellett fordulat a lakóhelye vagy tartózkodási helye – illetve ennek hiányában a Szolgáltató székhelye – szerint illetékes Békéltető Testülethez

A Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefonszám: 06-72-507-154

Fax: 06-72-507-152

E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523

Fax: 06-76-501-538

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870

Fax: 06-46-501-099

E-mail: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszám: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22-510-310

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52-500-710

Fax: 06-52-500-720

E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: 06-36-429-612

Fax: 06-36-323-615

E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570

Fax: 06-56-510-628

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefonszám: 06-1-269-0703

Fax: 06-1-474-7921

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.

Telefonszám: 06-82-501-026

Fax: 06-82-501-046

E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefonszám: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

Telefonszám: 06-88-429-008

Fax: 06-88-412-150

E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles az értesítés részére történt kézbesítésétől számított nyolc napon belül írásban nyilatkozni (válasziratát megküldeni) a fogyasztó igényének jogosságát és az ügy körülményeit, valamint a tanács döntésének kötelezésként történő elfogadását (eseti alávetés) illetően. A válasziratban a Szolgáltató köteles megjelölni az állításait alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, valamint csatolni azokat az okiratokat (ezek másolatát), amelyek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

A Szolgáltató az egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét köteles biztosítani a békéltető testület előtti meghallgatáson.

Amennyiben a Szolgáltató székhelye, telephelye vagy fióktelepe nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

18. Online Vitarendezési Platform

Az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platform az alábbi honlapon érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main....

A fogyasztónak regisztrációt követően lehetősége nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáit ezen keresztül rendezze egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudja érvényesíteni jogait anélkül, hogy például a távolság meggátolná őt ebben.

Ha a Vásárló panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon a Vásárló és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

19. Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Laposa Birtok Korlátolt Felelősségű Társaság

20. Vonatkozó jogszabályok

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről

151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

1997. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról

2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)

Kelt.: Badacsonytomaj, 2020.05.28.

Laposa Hűségkártya rendszer

Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF)

1. Általános rendelkezések

1.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek a Laposa Hűségkártya kibocsátásának és felhasználásának szabályait és feltételeit tartalmazzák.

1.2. Fogalmak:

Kártyakibocsátó: Laposa Birtok Kft., a Laposa Hűségkártya kibocsátására kizárólagosan jogosult jogi személy.

Igénylő, majd Kártyabirtokos: az a személy, aki a sorszámozott kártyát a www.laposa.hu regisztrációs felületén igényelte és birtokolja.

Elfogadóhely: ahol a „Laposa Hűségkártya elfogadóhely” tábla kihelyezésre került, a kártyát elfogadják és biztosítja a meghirdetett kedvezményt.

Laposa Borterasz

Hableány

FrissTerasz

Szőlőhegy Bisztró

www.laposa.hu webáruház

Kártya: az a virtuális eszköz, amivel a Kártyabirtokos az Elfogadóhelyeken a biztosított kedvezményeket érvényesíteni tudja.

1.3. A Kártyakibocsátó adatai, elérhetősége:

Név: Laposa Birtok Kft.

Székhely: 8261 Badacsonytomaj, Park utca 26.

Cégjegyzékszám: 19-09-514298

Adószám: 11528988-2-19

Képviselő: Laposa Bence ügyvezető

E-mail cím: iroda@bazaltbor.hu

Weboldal: www.laposa.hu

1.4. A Kártyakibocsátó kedvezmények igénybevételét biztosító kártya rendszert (a továbbiakban: Rendszer) üzemeltet.

1.5. Az Igénylő a Kártya igénylésével elfogadja a Laposa Hűségkártya kibocsátásának és felhasználásának szabályait és feltételeit tartalmazó szerződést, egyben jelen ÁSZF rendelkezéseit. A Kártya igénylése során a Kártyabirtokos kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadja, továbbá a Kártya igénybevételéhez szükséges adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben valamint az Adatkezelési Tájékoztatóban meghatározott körben hozzájárul.

1.6. A Kártyabirtokos hozzájárul továbbá, hogy a Kártyakibocsátó releváns információkat, illetve direkt marketing célú megkereséseket küldjön részére.

1.7. A Kártya igénylése folytán létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, így az iktatott formában nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét az elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják.

1.8. A felek közötti megállapodás magyar nyelven jön létre.

1.9. Jelen ÁSZF 2021. január 1-jén lép hatályba. Az ÁSZF mindenkor hatályos szövege a www.laposa.hu oldalon kerül közzétételre.

1.10. A Kártyakibocsátó jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, mely esetben a Kártyakibocsátó a Kártyabirtokost a változásokról e-mail útján értesíti, a módosítás hatályba lépését megelőzően legalább nyolc (8) nappal.

1.11. A Kártyakibocsátó fenntartja a jogot a kedvezményt adók körének és a kedvezmények körének megváltoztatására. A kedvezmények változásaiból fakadó esetleges anyagi hátrányokért a Kártyakibocsátó nem felelős.

2. A Kártya igénylése, a Kártya használata

2.1. A Kártya igénybevételének feltétele, hogy a Kártyát igénylő személy az igényléskor a 18. életévét betöltse.

2.2. Az Igénylő a Kártyát a jelen ÁSZF mellékletében meghatározott adattartalmú igénylőlapnak a Kártyakibocsátó oldalán a www.laposa.hu oldalon elektronikus úton történő kitöltésével igényli meg. Az Igénylő a Kártya igénylése során hozzájárulását adja meghatározott személyes adatainak kezeléséhez, mely feltétele a szerződés teljesítésének. Ennek megfelelően a szerződéskötéskor az igénylő következő adatainak rögzítése szükséges: név, lakcím, nyelv, születési hely és dátum, telefonszám, e-mail cím és nem.

2.3. A Kártya megjelenési formája elektronikus úton megváltott kártya és okos eszközön tárolt virtuális kártya. A virtuális PDF formátumban kapott kártyák teljes értékű kártyáknak számítanak. A Kártyák sorszámozottak. A Kártyának fizikai megjelenése nincs.

2.4. Az Igénylő a sikeres igénylést követően igénybe veheti azokat a folyamatosan bővülő szolgáltatásokat, melyek a www.laposa.hu, oldalon kerülnek feltüntetésre.

2.5. A Kártya nem fizetőeszköz, a Kártyabirtokost jogosítja fel az Elfogadóhelyeken nyújtott kedvezmények igénybevételére, az másra át nem ruházható. A Kártyabirtokos a Kártyát köteles felmutatni a kedvezmény igénybevételekor. A Kártya csak az érvényességi időn belül használható.

2.6. A Kártyabirtokos, aki érvénytelen Kártyát használ, illetve az a Kártyát birtokló személy, aki a Kártyát jogosulatlanul használja, az Elfogadóhelyen a kedvezmények nélküli árat, díjat köteles kiegyenlíteni.

2.7. A Kártya elvesztéséből, ellopásából, lemásolásából, bármilyen egyéb visszaélésszerű használatából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a Kártyabirtokost terheli.

2.8. A Kártya kedvezménye nem vonható össze más akciókkal vagy egyéb kedvezményekkel, kivéve, ha ez a promóciós anyagokon, illetve a www.laposa.hu weboldalon külön feltüntetésre kerül.

3. Igénylési költség, fizetési feltételek

3.1. A Kártya vételárának meghatározása a Kártyakibocsátó hatáskörébe tartozik. A Kártyakibocsátó fenntartja magának a jogot, hogy bármikor megváltoztassa a Kártya vételárát.

3.2. A Kártya igénylési költsége díjmentes.

3.3. Az Igénylő tudomásul veszi, hogy Kártyakibocsátónak vásárlás után nem áll módjában a Kártyát visszaváltani.

4. A Kártya érvényessége, letiltása, bevonása, pótlása

4.1. A Kártya a Rendszerben való regisztrációval aktivizálódik. A kedvezményszintek az elért költés függvényében változnak:

• Balaton szint (I. szint): 50 000 forint vásárlás után 5% kedvezmény

• Hegy szint (II. szint): 200 000 forint vásárlás után 10% kedvezmény

A szintlépések, minden a vásárlást követő munkanap 16:00-ig kerülnek beállításra, így a kedvezmények nem minden esetben vehetőek azonnal igénybe.

Az elért kedvezményszint minimum vásárlását egy éven (vagyis 365 napon) belül mindig újra teljesíteni kell, hogy a kedvezményszint megmaradjon. Az első évben elért I. szint a második évben további költéssel növelhető a II. szintre. Amennyiben a második évben nem kerül teljesítésre a kedvezményszinthez rendelt minimum vásárlás, a kártya státusza automatikusan 0. szintre áll vissza.

4.2. Érvénytelen a Kártya, ha a Kártya érvényességi időtartama lejárt, valamint ha azt a Kártyakibocsátó letiltotta, bevonta.

4.3. A Kártyakibocsátó a Kártyát letilthatja, bevonhatja, amennyiben:

a) azt nem az arra jogosult személy használja, és a Kártya felhasználója által bemutatott személyazonosító okmányokban szereplő személyes adatok nem egyeznek meg a Kártyabirtokos adataival, b) a Kártyával való bármilyen egyéb visszaélésről szerez tudomást, c) a Kártyabirtokos nem tartja be az ÁSZF-ben foglaltakat.

4.4. A Kártyabirtokos köteles a Kártyakibocsátó részére bejelenteni legkésőbb az annak okául szolgáló körülmény bekövetkezését követő 5 munkanapon belül, ha a Kártya használhatatlanná vált, illetve ha a személyes adataiban változás következett be.

A bejelentés elmulasztásából eredő kárért a Kártyabirtokos felel.

4.5. Amennyiben a Kártya a rendeltetésszerű használat ellenére a Kártyabirtokos szándékán kívüli ok folytán megsemmisül, ellopják stb. lehetőség van a kártya pótlására.

4.6. A Kártyán szereplő egyedi QR kód alapján az Elfogadóhely a kedvezmények érvényesítése előtt jogosult a Kártya érvényességét vizsgálni. Amennyiben a letiltás, bevonás alapjául szolgáló okot észlel, arról köteles Kártyakibocsátót haladéktalanul tájékoztatni.

A Kártya érvénytelensége, valamint jogosulatlan használata esetén az Elfogadóhely visszautasíthatja a Kártya elfogadását és a kedvezmények érvényesítését.

4.7. Kártyakibocsátó a Kártyát jelen ÁSZF-ben meghatározott okból bármiféle kártérítési kötelezettség nélkül letilthatja, bevonhatja.

4.8. Az érvénytelen Kártya kedvezmények igénybevételére nem jogosít.

5. Adatkezelés

5.1. A Kártyakibocsátó az adatvédelmi és adatkezelési politikáját rögzítő belső szabályok megállapítása során „Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)” által meghatározott adatvédelmi és adatkezelési rendelkezések betartásával jár el és ennek megfelelően biztosítja a Kártyabirtokos személyes adatok védelméhez való jogának tiszteletben tartását.

5.2. A Kártyakibocsátó a Kártyabirtokos Rendszerhez történő csatlakozása, részvétele során az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: Infotv.) 3. § 2. pontjában meghatározott személyes adatait a Rendszer működtetése, a Kártyabirtokos azonosítása, kedvezmények kezelése, a Rendszer működtetésével összefüggő jogok és kötelezettségek teljesítése céljából kezeli, feldolgozza és továbbítja.

5.3. Az adatkezelés jogalapja a Kártyabirtokos önkéntes hozzájárulása. A fentiek alapján a Kártyabirtokos önkéntesen hozzájárul ahhoz, hogy a Kártyakibocsátó a Rendszer üzemeltetése alatt az igénylőlap kitöltése során megadott személyes adatokat (név, lakcím, lakcímkártya száma, születési hely és dátum, telefonszám, nyelv, e-mail cím és nem) a fenti célból és ahhoz kötötten megismerje, kezelje, feldolgozza, továbbítsa.

5.4. Amennyiben a Kártyát igénylő személy meghatározott személyes adatai kezeléséhez nem járul hozzá, úgy nem vásárolhatja meg a Kártyát, ezáltal nem vehet részt a Kártya kedvezményeinek igénybevételében.

5.5. A Kártyabirtokos továbbá hozzájárul ahhoz, hogy nevét a Kártyakibocsátó az Elfogadóhelyek részére továbbítsa.

5.6. A személyes adatok kezelése a szerződés megszűnését követő egy évig tart. A Kártyakibocsátó a szerződés megszűnését követően statisztikai adatok előállítása, kedvezmények érvényesítése céljából kezeli a Kártyabirtokos meghatározott személyes adatait. Az adatkezelés célja a szerződés megszűnését követő 1. év azonos naptári napján megszűnik. A cél megszűnését követő 15 napon belül a személyes adatokat a Kártyakibocsátó törli.

5.7. A Kártyabirtokos jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak a közérdekű vagy közhatalmi jogosítvány gyakorlásának keretében megvalósuló adatkezelés, illetve a Kártyakibocsátó, vagy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges adatkezelés ellen (6. cikk (1) bekezdésének e) vagy f) pontján alapuló adatkezelés), ideértve az említett rendelkezéseken alapuló profilalkotást is. Ezt külön, a Kártyakibocsátóhoz címzett, írásbeli nyilatkozattal is megteheti.

Ebben az esetben a Kártyakibocsátó a személyes adatokat nem kezelheti tovább, kivéve, ha bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek a Kártyabirtokos érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.

Ha a személyes adatok kezelése közvetlen üzletszerzés érdekében történik, a Kártyabirtokos jogosult arra, hogy bármikor tiltakozzon a rá vonatkozó személyes adatok e célból történő kezelése ellen, ideértve a profilalkotást is, amennyiben az a közvetlen üzletszerzéshez kapcsolódik. Ha a Kártyabirtokos tiltakozik a személyes adatok közvetlen üzletszerzés érdekében történő kezelése ellen, akkor a személyes adatok a továbbiakban e célból nem kezelhetők.

5.8. Amennyiben a Kártyabirtokos tiltakozik a jelen ÁSZF-ben meghatározott személyes adatainak kezelése ellen, úgy nem vásárolhatja meg a Kártyát, így nem vehet részt a Kártya nyújtotta kedvezmények igénybevételében.

5.9. A Kártyakibocsátó az Infotv. 15. §-ban meghatározottak szerint, a Kártyabirtokos részére az e törvényben meghatározott esetekben nyújtandó bármely értesítést és tájékoztatást könnyen hozzáférhető és olvasható formában, lényegre törő, világos és közérthetően megfogalmazott tartalommal teljesíti.

Továbbá, a Kártyakibocsátó a Kártyabirtokos által benyújtott, az őt megillető jogosultságok érvényesítésére irányuló kérelmet annak benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, de legfeljebb huszonöt napon belül elbírálja és döntéséről az érintettet írásban vagy ha az érintett a kérelmet elektronikus úton nyújtotta be, elektronikus úton értesíti.

5.10. Az adatkezelésre, a Kártyabirtokos jogaira, és azok érvényesítésére vonatkozó részletes szabályokat a www.laposa.hu oldalon közzétett Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza.

5.11. A Kártyakibocsátó a Kártyabirtokossal szemben felel az általa rendelkezésre bocsátott adatok biztonságáért, megfelelő tárolásáért, továbbá gondoskodik arról, hogy az adatokat illetéktelen személyek ne ismerhessék meg.

5.12. A Kártyabirtokos személyes adatainak kezelésére vonatkozó előírások megsértése esetén panasszal fordulhat a Laposa Birtok Kft-hez (levelezési cím: 8261 Badacsonytomaj, Park utca 26., e-mail: iroda@bazaltbor.hu), illetve az Nemzeti Adatvédelmi- és Információszabadság Hatósághoz (levelezési cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., e-mail cím: ugyfelszolgalat@naih.hu)

6. A szerződés megszűnése

6.1. A szerződés megszűnik:

a) a Kártya érvényességi idejének lejártával, b) bármelyik fél azonnali hatályú írásbeli felmondásával, az azonnali hatályú felmondás közlésével c) a Kártyabirtokos súlyos szerződésszegése esetén, különösen valótlan adatközlés, a Kártya jogosulatlan használata

6.2. A Kártyabirtokos tudomásul veszi és elfogadja, hogy a szerződés megszűnését követően:

a Kártyabirtokos által megfizetett díjak nem követelhetőek vissza, a Kártya nem használható kedvezmények igénybevételére.

7. Felelősség

7.1. A Kártyakibocsátó jogosult a Rendszer karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a Rendszert részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.

7.2. A Kártyakibocsátó a Kártyabirtokossal szemben felel az általa rendelkezésre bocsátott adatok biztonságáért, megfelelő tárolásáért, továbbá gondoskodik arról, hogy az adatokat illetéktelen személyek ne ismerhessék meg.

7.3. A Kártyakibocsátó csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásával okozott károkért felel. A felelősség mértéke azonban nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.

7.4. A Kártyabirtokos tudomásul veszi, hogy a Kártyakibocsátó nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával történő fizetés során vagy következtében keletkezik.

7.5. A Kártyakibocsátó kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Kártyabirtokos, az Elfogadóhely vagy harmadik személy az ÁSZF megszegésével, illetve jogellenes tevékenységével vagy mulasztásával okozott.

8. Elfogadóhelyre vonatkozó szabályok

8.1. A kedvezmények érvényesítése és megfelelő lebonyolítása az Elfogadóhely kötelezettsége.

Az Elfogadóhelyek nevei és más azonosítási adatai a www.laposa.hu oldalán szerepelnek.

8.2. Az Elfogadóhelyeken a Kártyabirtokos tájékoztatása céljából jól látható helyen a Kártya arculati elemeit tartalmazó figyelemfelhívó tábla jelöli a Kártya használatának lehetőségét.

8.3. Az Elfogadóhely ellenőrizheti, hogy a Kártya felmutatója jogosult-e a Kártya használatára. A meghatározott kedvezmény igénybevétele mindaddig megtagadható, amíg a használat jogosultságát a Kártya felmutatója nem igazolja. Ilyen esetben a Kártyabirtokos, illetve a Kártya felmutatója kártérítésre nem jogosult.

8.4. Az Elfogadóhely köteles a Kártya használatához szükséges internetes hálózattal rendelkezni és annak folyamatos működését a kedvezmények érvényesítésének érdekében biztosítani. Az ebből eredő károkért Elfogadóhely felel.

8.5. Az Elfogadóhely és a Kártyabirtokos közötti vitás kérdéseket a felek egymás között kell elrendezzék, ilyen esetekben felmerülő kárigények a Kártyakibocsátóval szemben nem érvényesíthetőek.

9. Záró rendelkezések

9.1. A Kártyakibocsátó annak érdekében, hogy azok az ügyfelei is megismerhessék a Kártya megvásárlásával, illetve annak használatával kapcsolatos szabályokat, akiknek nincs lehetőségük a Kártyakibocsátó ÁSZF-jét online módon részletesen áttanulmányozni, ezért a Kártyakibocsátó a jelen ÁSZF-et a Kártyakibocsátó székhelyén jól látható helyen, folyamatosan elérhetővé teszi mindazoknak a Kártyabirtokosoknak, akik a Kártyakibocsátó Rendszeréből vásárolnak.

9.2. A Kártyakibocsátó és a Kártyabirtokos között felmerülő vitás kérdéseket a felek elsősorban egyeztetés útján kötelesek rendezni.

9.3. A jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.

9.4. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény vonatkozó rendelkezései megfelelően irányadóak.

Badacsonytomaj, 2021. január 12.


NYEREMÉNYJÁTÉK Szabályzat


Nyereményjáték szabályzat

A Nyereményjáték szabályzat (a továbbiakban: Szabályzat) vonatkozik a Laposa Birtok Kft. által üzemeltetett valamennyi Nyereményjátékra (a továbbiakban: Játék) az adott Játéknál feltüntetett egyedi feltételekkel.

A Játékok szervezője a Laposa Birtok Kft. 8261 Badacsonytomaj, Park u. 26.

A Játékban résztvevő személyek

A Játékban részt vehet minden természetes személy, aki regisztrált tagja a www.laposa.hu oldalnak, vagy tagja a Laposa Birtok Facebook rajongói oldalának, a https://www.facebook.com/LaposaBirtok oldalnak, vagy feliratkozója a Qilaq Solutions Kft. által kezelt Qard hírlevélküldő szoftver Laposa Birtok feliratkozók levelező listájának (továbbiakban: Játékos). Bizonyos játékokhoz szükséges, hogy hozzájáruljon adatai közvetlen üzletszerzésre (DM) történő felhasználásához, erre külön felhívjuk a játékosok figyelmét az adott Játéknál.

A Játékban NEM vehetnek részt az alábbi személyek:

a Laposa Birtok Kft., a Laposa Gasztrobirtok Kft., a Laposa Hableány Kft., a Laposa Fesztivál Kft. tulajdonosai, vezető tisztségviselői, munkavállalói, megbízottjai, valamint azok közeli hozzátartozói (Ptk. 685. § b.);
egyéb, a lebonyolításban közvetlenül közreműködő cégek tulajdonosai, vezető tisztségviselői, munkavállalói, megbízottjai, valamint azok közeli hozzátartozói.18. életévüket be nem töltött személyek.

A Játék leírása

A Játékokra a Laposa Birtok Kft. jellemzően a játékot a Facebook oldalán és Instagram oldalán hozza létre. Az adott Játék leírásai ezekben a nyereményjátékokban világosan közölve vannak, szabályzata pedig az Általános Szerződési Feltételekben levő "Nyereményjáték szabályzat" alatt tekinthető meg. Ha a Játékhoz regisztráció, jelentkezés, feliratkozás szükséges, akkor azt az adott oldalon a Laposa Birtok Kft. kommunikálja, és link vagy feliratkozó form segítségével a résztvevőt oda navigálja, ahol ezek elvégezhetőek. A megfejtések elküldésének módját, az adott játékra vonatkozó leírás egyértelműen meghatározza.

A Játék időtartama

A Játék időtartamát, a beküldési határidőt és a sorsolás időpontját az egyes konkrét Játékok leírásai tartalmazzák. A Játék időtartamának kezdete előtt és befejezése után érkezett jelentkezések érvénytelenek.

Jelentkezés a Játékra

- valamennyi, az adott Játékkal kapcsolatban leírt feltétel teljesítésével, például a feltett kérdésre történő válaszadással, vagy anyag beküldésével, a Facebook-on történő szabályos aktivitással

- valamit az adott Játéknál kért adatok hiánytalan megadásával lehet.

A nyeremények kézbesítéséhez, igénybe vehetőségéhez, a játék kiírásától függően szükséges lehet a pontos név, lakcím, e-mailcím és telefonszám megadása.

A Játékra történő jelentkezés kizárólag ezen feltételek együttes teljesülése esetén érvényes.

FONTOS SZABÁLY: egy e-mail címről, vagy Facebook fiókból érkező megfejtés, pályázati anyag csak egyszer szerepel a sorsolásban, egy Játékos egy e-mailcímről, egy Facebook fiókkal legfeljebb egyszer próbálkozhat a helyes válaszok elküldésével. Egy játékos csak EGY e-mail címről, vagy Facebook fiókról játszhat vagy szavazhat egy játékban! Ha valaki mégis többször küldi el a megoldásokat vagy szavazatokat, azt kizárjuk az adott Játékból a tisztesség és a többi, szabályosan játszó játékos érdekében.

A játékban csak akkor vehet részt valaki, ha a kiírásban szereplő összes pályázati feltételt teljesíti, illetve valamennyi szükséges adatát megadta.

A Játékos csak abban az esetben küldheti el megfejtését/pályázatát, ha elfogadta a Nyereményjáték szabályzatot és a szabályzatban foglaltak szerint hozzájárult személyes adatai kezeléséhez.

Nyeremény

A Játékok nyereményeit az egyes Játék leírások tartalmazzák, ami általában 1 darab a megnevezett nyereményből, kivéve, ha leírás másként nem rendelkezik.

Amennyiben a nyeremény átvételének időpontjában nem áll rendelkezésre a megjelölt termék, akkor ahhoz értékben hasonló ajándéktárgy kerül átadásra.

A nyeremények másra át nem ruházhatók és pénzre át nem válthatók.

A Laposa Birtok Kft. vállalja, hogy kifizeti a nyereményre esetlegesen közvetlenül alkalmazandó személyi jövedelemadót és a nyereményekkel kapcsolatban közvetlenül felmerülő további adó vagy egyéb esetleges járulék megfizetését is vállalja.

Sorsolás

Kvízkérdések esetén a valamennyi kérdésre helyes választ beküldő Játékosok között, más esetben a pályázati anyagot beküldő Játékosok között, vagy a feliratkozók között a sorsolás minden esetben egy véletlenszerűség elve alapján működő számítógépes programmal történik, a Laposa Birtok Kft. munkavállalójából álló sorsolási bizottság előtt.

Nyertesek értesítése

A nyerteseket minden esetben e-mailen, és/vagy a Facebook vagy Instagram üzenetben értesítjük, ha valaki azonban mégsem kapna levelet, de a weboldalon, illetve a Facebook-on és Instagramon közzétett nyertesek között felismeri magát, kérjük, jelentkezzen az iroda@bazlatbor.hu e-mail címen, neve, felhasználóneve, e-mail címe megírásával, feltüntetve azt is, hogy melyik játékban és mikor nyert. Ezen információk hiányában ugyanis csak hosszas késedelemmel tudjuk elküldeni a nyereményeket.

A nyeremények kézbesítése

A nyereménytárgyak esetén, a Laposa Birtok Kft. kézbesíti, vagy kézbesítteti azt a nyerteseknek. A postázás átfutási ideje akár egy hét lehet. A Laposa Birtok Kft. mindent megtesz a nyeremények mielőbbi kézbesítése érdekében, kérjük kedves nyerteseink türelmét.(Sajnos, nem tudjuk vállalni az esetleges nyeremények országhatáron kívülre történő küldését, csak magyarországi címre tudjuk eljuttatni a csomagot.)

A kézbesítéssel kapcsolatos reklamáció kizárólag a Laposa Birtok Kft.-nél tehető meg.

A Játékosok kötelesek együttműködni a nyeremények átvétele/igénybe vétele érdekében. Amennyiben ennek nem tesznek eleget és a nyeremény átvétele meghiúsul, a nyeremény a továbbiakban nem vehető át, illetve nem vehető igénybe és a Laposa Birtok Kft.-t semmilyen felelősség nem terheli.

Adatkezelés

A Játékosok a Játékban való részvétellel automatikusan hozzájárulnak ahhoz, hogy

- megadott adataik (név, e-mailcím, lakcím, telefonszám) a Laposa Birtok Kft., mint adatkezelő adatbázisába kerüljenek és azokat a Laposa Birtok Kft. minden további engedély és ellenszolgáltatás nélkül kezelje a nyeremények kisorsolása, a nyertesek értesítése és a sorsolásig érkező reklamációk kezelése céljából.

- tárgynyeremény esetén, a nyertesek név, lakcím, telefonszám és email cím adatait a nyeremények kézbesítése / a megnyert szolgáltatás igénybevétele, az ezzel kapcsolatos ügyintézés és számviteli kötelezettségek teljesítése érdekében a Laposa Birtok Kft. átadhatja a Játékban megjelölt szállító cégnek.

Az a Játékos, aki külön hozzájárult ahhoz, hogy a Laposa Birtok Kft. termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatos információkat, anyagokat küldjön részére. Azonban, ha adatai jövőbeli felhasználáshoz mégsem kíván hozzájárulni, nevének és lakcímének megadásával írásban postai úton, vagy elektronikus levélben kérheti adatai törlését a Laposa Birtok Kft.-től, a nyertesek kötelező adatkezelésén túlmenően. Az adatkezelő által használt adatok vonatkozásában a Játékost megilleti a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény (Adatvédelmi törvény) 11-16/A. §-aiban meghatározott valamennyi jogosultság, esetleges jogérvényesítési igényét pedig bíróság előtt gyakorolhatja, valamint kérheti az adatvédelmi biztos segítségét is.

A Laposa Birtok Kft. a személyes adatokat az Adatvédelmi törvény rendelkezései szerint, bizalmasan kezeli a Játékosoktól kapott felhatalmazások keretei között.

Felelősség kizárás

A pályázatok hiányosságáért (névelírás, kevesebb válasz stb.), értesítési, vagy szállítási késedelemért a Laposa Birtok Kft. nem vállal felelősséget. A Játékosok az általuk tévesen szolgáltatott adatokból adódó valamennyi következményt maguk viselik. Az adatok helytállóságát a Játékra történő jelentkezés során (vagy azt követően) a Laposa Birtok Kft.-nek nem áll módjában ellenőrizni. Ezzel kapcsolatban a felelősség és minden ezzel járó jogi és anyagi következmény minden esetben a Játékosokat terheli.

Facebook és Instagram játékok esetén

A játékot semmilyen módon nem szponzorálja, támogatja vagy kezeli a Facebook vagy Instagram, illetve nincs köze a játékhoz. A Facebook és Instagram mentesítve van minden felelősség alól a játékban résztvevőkkel szemben.

A játék mindenben megfelel a Facebook hatályos szabályainak, amely a https://www.facebook.com/page_guidelines.php#promotionsguidelines oldalon megtalálható.

Egyéb

A Játékos a Játékban történő részvétellel automatikusan elfogadja a jelen Szabályzatot és feltétel nélküli beleegyezését adja ahhoz, hogy nyertessége esetén nevét és lakcímét (kizárólag a település megjelölésével), valamint fénykép beküldése esetén fényképét a Laposa Birtok Kft. weboldalán, Facebook oldalán és Instagram oldalán a sorsolástól számított 6 hónapig nyilvánosságra hozza. A Játékos a fénykép beküldésével szavatolja, hogy amennyiben a fényképen a Játékoson kívül más is szerepel, vagy a fénykép közzététele egyéb okból harmadik személy hozzájárulásához kötött, rendelkezik e személyek közzétételhez való hozzájárulásával. A Játékos kijelenti, hogy a regisztrációs adatai megfelelnek a valóságnak.


LAPOSA BORTERASZ
8261 Badacsony, Bogyay Lajos u. 1.
GPS koordináták: É 46.79241° x K 17.49313°
Útvonaltervezés

BORÁSZAT / HABLEÁNY ÉTTEREM
8261 Badacsony, Park u. 26.
Útvonaltervezés